PR & MARKETING SPECIALIST

AllJobs4All

11-04-2013 | EXPIRA LA 11-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asistarea sefului de departament in implementarea strategiei de marketing si relatii publice in functie de obiectivele firmei;
Elaborarea tuturor materialelor de prezentare pentru firma;
Organizarea diverselor evenimente de promovare a imaginii firmei;
Asigurarea suportului administrativ pentru departamentul de marketing/relatii publice;
Monitorizarea aparitiilor editoriale ale Societatii in mass-media, realizarea rapoartelor specifice si supervizarea redactarii zilnice a revistei presei;
Analizarea propunerilor de promovare şi asociere cu diverse evenimente, proiecte editoriale, etc;
Monitorizarea şi actualizarea website-ului firmei;
Efectuarea de activitati de documentare in vederea realizarii obiectivelor de marketing/relatii publice;
Efectuarea diverse cercetari de presa la solicitarea avocatilor si pentru documentare;
Traducerea in/din engleza a diverselor texte de marketing;
Actualizarea bazei de date – sectiunea referitoare la institutii si autoritati publice, ambasade, mass-media: verificarea acuratetii contactelor deja existente in baza, cautarea si introducerea contactelor noi, monitorizarea in revista presei a schimbarilor de top management si realizarea modificarilor necesare in baza de date;
Inscrierea avocatilor la conferinte si indeplinirea tuturor formalitatilor necesare.


CERINTE

Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
Studii superioare (sau in curs de finalizare) in domeniul comunicare, relatii publice, marketing;
Competente la nivel profesionist in comunicare (cunoasterea de instrumente si tehnici de comunicare etc.);
Cunoasterea sistemului de operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet si Outlook;
Cunostinţe avansate de limba engleza (scris, citit, vorbit);
Capacitate de analiza si sinteza, judecata rapida, capacitate de deductie logica;
Abilitatea de a utiliza atat limbajul scris, cat si cel oral pentru a concepe si transmite mesaje coerente catre publicurile tinta;
Bune abilitati organizatorice;
Atentie concentrata si distributiva;
Rezistenta la efort intelectual prelungit;
Flexibilitate in gandire si capacitate de adaptare; Orientare catre gasirea de solutii.


BENEFICII OFERITE

Cultură organizaţionala orientata către profesionalism si dinamism.
Mediu organizaţional plăcut.
Posibilitatea de afirmare si acces la activitaţi complexe.


DESCRIEREA FIRMEI

AllJobs4All, membru al Outsourcing 4 All a luat nastere pentru a veni in intampinarea necesitatilor de resurse umane ale clientilor nostri. Scopul nostru este de a aduce o perspectiva inovatoare in abordarea proceselor de Recrutare si Selectie, Evaluare, Motivare, Diagnoza Organizationala si Consiliere in Cariera, de a sustine si incuraja companiile in utilizarea optima a elementelor de Management al Resurselor Umane.

Proiectam, planificam si construim cariere de succes, pentru oameni de succes, in organizatii de succes, prin simplul fapt ca avem rabdarea, inteligenta si tenacitatea de a descoperi potentiale si a le orienta adecvat! (mai multe detalii pe www.alljobs4all.ro)