Job expirat
• Assist Senior Buyer to coordinate and review document process performance with client;
• Generate a variety of Purchase Orders (PO): Catalogues, Punch Out, PRs with Quotes;
• Plan and execute projects related to process transformation that benefits the business and the client organization;
• Coordinate with multiple regional teams;
• Amend and change purchase orders as necessary;
• Work with suppliers for timely response to quote requests;
• Handle complex invoice concerns and dissatisfied customers (internal & external).
• Advanced level of German & English - B2-C1
• 1-5 years of experience in operational procurement or sourcing;
• Proficient in E – Procurement systems SAP, MS Project, Excel, Word, Power point, MS Access;
• Experience in direct or indirect material/services purchasing and supplier database management;
• Good communication and analytical skills.
• Attractive work environment within a dynamic team
• Motivating salary package based on personal achievements
• Career development within a multinational company.
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro