PROJECT MANAGER – DEZVOLTARE SOFTWARE

ACTIV RECRUITMENT GRUP

20-03-2017 | EXPIRA LA 19-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam Project Manager cu experienta in domeniul IT. Va raspunde de coordonarea echipei care se ocupa de principalul proiect al companiei, dezvoltarea si implimentarea de noi module, la cerintele clientilor, pentru sistemul de monitorizare a aparatelor de tip slotmachines, in domeniul jocurilor de noroc.

Scopul general al postului

Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.



Obiectivele postului

Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.

Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.

Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.

Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului.



Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului


– Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
– Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.
– Pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
– Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
– Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.
– Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
– Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare Directorului Financiar.
– Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.
– Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect.
– Stabileste conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine
– Raspunde de rezolvarea prompta a problemelor de comunicare ce apar in cadrul activitatilor proiectului.
– Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate.
– Asigura un climat de colaborare intre toti angajatii implicati in proiect.
– Informeaza seful direct de aparitia unor probleme importante care pot avea impact asupra desfasurarii proiectului.
– Raspunde de gestionarea resurselor umane si materiale conform cu planificarea proiectului, precum si de alocarea lor corecta activitatilor proiectului.
– Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte.
– Raspunde de relatia cu partenerii, clientii si beneficiarii.

Tip de contract: full-time, perioada nedeterminata.

Program: 9 ore (pauza de masa 1 ora inclusa), in intervalul orar 09-21, la alegerea candidatului.

Salariu net: intre 1000-2000 euro, negociabil in urma interviului, in functie de experienta si cunostinte.

Beneficii:

– Bonusuri la îndeplinirea obiectivelor
– Program de lucru flexibil
– Angajament pe termen lung într-un proiect cu succes garantat


CERINTE

Experienta de lucru ca administrator de proiect în sectorul tehnologiei informatiei.

Background tehnic solid, cu experienta în dezvoltarea de software si tehnologii web.

Excelente abilitati de comunicare interna si cu clientii.

Aptitudini organizatorice solide, atentie asupra detaliilor si multi-tasking.


DESCRIEREA FIRMEI

www.activrecruitment.ro

Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.

Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!