Qualitative Research Moderator

Mercury Research

16-05-2011 | EXPIRA LA 15-06-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cercetarea calitativa de piata

Care sunt obiceiurile alimentare ale adolescentilor?
Cum se ia decizia de achizitionare a unui automobil?
De ce femeile prefera o anumita marca de sampon?
Care sunt criteriile de alegere a serviciilor de asigurari de viata?
Care concept de reclama este mai bine receptat de publicul tinta?
Care este imaginea marcii X in raport cu marcile concurente?

Acestea sunt cateva din intrebarile la care incearca sa raspunda cercetarea calitativa de piata.

Care este scopul cercetarilor calitative? Intelegerea atitudinilor, perceptiilor, obiceiurilor, motivatiilor grupului tinta in legatura cu un anumit aspect al vietii cotidiene, categorii de produse si servicii, marci etc.

Care sunt metodele specifice de cercetare calitativa? Focus grupul, interviul in profunzime, metodele etnografice.

Ce face un cercetator specializat in studii calitative?

1. Propune designul cercetarii (metodele de cercetare folosite, numarul si profilul participantilor la studiu, instrumentele de cercetare)
2. Aplica instrumentele de cercetare. De exemplu: modereaza discutiile de grup, interviurile etc
3. Analizeaza datele si elaboreaza raportul de cercetare
4. Gestioneaza relatia cu clientul, de la primele intalniri de intelegere a obiectivelor studiului, pana la prezentarea rezultatelor
5. Colaboreaza cu departamentele de suport

Care sunt avantajele jobului?

¿¿¿ Este o meserie activa si creativa
¿¿¿ Fiecare proiect este unic si reprezinta o provocare; ai mereu cate ceva de invatat, nu te plictisesti, nici nu te plafonezi
¿¿¿ Iti dezvolti abilitati de comunicare si intelegere utile in orice aspect al vietii cotidiene
¿¿¿ Esti la curent cu tendintele, produsele, marcile de pe piata
¿¿¿ Faci proiecele de la cap la coada, astfel ca ai satisfactia deplina a lucrului facut de tine
¿¿¿ Te remarci usor; performanta in domeniu are grad mare de vizibilitate printre colegi si clienti.

Dezavantaje jobului?

¿¿¿ Te solicita destul de mult: moderarea, rapoartele, deadlineurile te tin in priza; e nevoie de un bun nivel de energie.
¿¿¿ Se lucreaza pana tarziu (majoritatea focus grupurilor se desfasoara dupa-amiaza si seara


CERINTE

Ce trasaturi si abilitati sunt necesare pentru a deveni un bun specialist in cercetare calitativa de piata?
¿¿¿ - Spirit investigativ, dorinta de a intelege corect fenomenele, modul de gandire a oamenilor
¿¿¿ - Bune abilitati de comunicare
¿¿¿ - Spirit creativ
¿¿¿ - Calitati empatice
¿¿¿ - O formatie solida in economie, psihologie sau sociologie


DESCRIEREA FIRMEI

We are a dynamic market research company that has been specialising in the Romanian market since 1994.

Our main clients are active in various areas encompassing fast moving consumer goods, financial services, telecommunications, automotive, pharmaceuticals, media, construction, non-governmental organizations etc.

Through our affiliations to industry associations such as ESOMAR, Global Market Research and The Qualitative Research Consultants Association we ensure constant exchange of research experience with professionals world-wide.