Job expirat
- Coordoneaza activitatea departamentului calitate cu scopul implementarii unui sistem integrat pentru asigurarea calitatii in concordanta cu standardele impuse.
- Este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. ISO 9001 si ISO TS 16949).
- Pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora.
- Furnizeaza rapoarte catre managementul de top. Ofera sugestii fezabile din punct de vedere economic pentru domeniile unde sunt necesare imbunatatiri.
- Actioneaza pentru asigurarea imbunatatirii continue a calitatii.
- In colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs/serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute.
- Determina cerintele de personal si stabileste programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calitatii.
- Se asigura de veridicitatea si acuratetea tuturor datelor cu privire la calitate si colaboreaza cu alte departamente pentru pregatirea rapoartelor cu privire la mentinerea sau imbunatatirea calitatii.
- Experientã relevantã in domeniul asigurarii calitatii (minim 3 ani);
- Absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul tehnic;
- Foarte bune cunostinte de limba engleza;
- Bune abilitati manageriale;
- Persoanã de încredere, responsabilã si proactivã;
Lider national de distributie presa si produse complementare