Quantitative Researcher

Isra Center

02-03-2011 | EXPIRA LA 01-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Conceperea si dezvoltarea instrumentelor de cercetare (chestionare);
• Validarea bazelor de date
• Realizarea de analize si interpretari statistice ale datelor obtinute prin metode de cercetare de piata;
• Prezentarea datelor sub forma graficelor si a tabelelor (PowerPoint)
• Interpretarea rezultatelor si formularea recomandarilor


CERINTE

Cunostinte obligatorii

Analize statistice:
• Teste de semnificatie statistica;
• Regresii;
• Analize factoriale;
• Alte tipuri de analiza reprezinta avantaj (analiza in componente principale, de corelatie, canonica, de clustere, segmentare, conjoint).
Competente necesare:
• Invatare si asimilare rapida de informatii;
• Dinamism si initiativa;
• Inovatie;
• Rezistenta la stres;
• Orientare spre client
• Abilitati de realizare a prezentarilor (de redactare) si de redare a informatiei;
• Abilitati numerice inalt dezvoltate
• Studii in Marketing, Cibernetica, Sociologie, Matematica-Informatica
• Cunostinte avansate de SPSS, Excel, PowerPoin


BENEFICII OFERITE

Pachet motivational competitiv; remuneratie suplimentara in functie de implicarea in activitatile firmei si de performantele obtinute;
Acces la tehnologii avansate.


DESCRIEREA FIRMEI

ISRA Center Marketing Research a fost fondata pe piata din Romania in martie 2001. Compania este in totalitate o companie cu capital strain (Israel), ceea ce permite investitii permanente in oameni, tehnologie si informatie.
ISRA Center Marketing Research este in prezent unul dintre liderii pietei de cercetare de piata, desfasurand sute de proiecte (atat calitative cat si cantitative) cu privire la o gama larga de marci si produse.