Job expirat
- Intampinarea clientului conform procedurilor de lucru existente;
- Oficializarea clientului in Amadeus (cazarea);
- Emiterea cardului magnetic de acces in spatiul de cazare;
- Incasarea prestatiilor efectuate catre clienti si emiterea facturii de cazare, plus servicii conexe;
- Gestionarea apelurilor telefonice, atat din exterior (prin centrala telefonica a hotelului) cat si cele din interior;
- Promovarea catre clienti a tuturor produselor si serviciilor oferite de hotel (ex: spalatorie, facilitati conferinte, restaurant, bar, suveniruri, etc.);
- Ia cunostinta zilnic de sesizarile, reclamatiile si sugestiile clientilor, le rezolva pe cele care intra in atributiile sale, le transmite pe celelalte compartimentelor implicate, informeaza seful direct/managerul de serviciu de toate aceste aspecte si de rezolvarea lor operativa
- experinta in activitatea de Receptie hotel de cel putin 2 ani;
- calificare Receptioner hotel;
- limba Engleza fluent + cunostinte o alta limba straina;
- cunostinte bune PC;
- cunostinte de contabilitate;
- persoana organizata;
- cunostinte solide de cultura generala;
- prezenta fizica placuta;
- spirit de echipa;
- atentie distributiva;
- optimism;
- flexibilitate
Beneficiile includ:
- pachet salarial atractiv ce include: spor de noapte, weekend, sarbatori legale, bonusuri in functie de realizarile lunare, tichete de masa, sprijin financiar pentru transport si alte beneficii ce vor fi communicate la interviu
- mediu de lucru profesional, traininguri si oportunitati de dezvoltare a carierei
Hotelul de 4 stele 'angelo Airporthotel Bucureşti' este situat în imediata apropiere a Aeroportului Internaţional Henri Coandă pe drumul european E60/DN1, beneficiind în consecinţă de legături de transport rutier convenabile. Chiar şi înainte de 2008, când fost redefinit conform conceptului hotelurilor angelo al grupului hotelier Vienna International, s-a numărat printre primele adrese de hoteluri business din Bucureşti. Îmbinarea reuşită dintre concepte de design moderne şi servicii de calitate superioară reprezintă factorul determinant în ecuaţia de calitate a angelo Airporthotel Bucureşti.
Unele dintre caracteristicile deosebite ale hotelului angelo Bucureşti:
Distanţa de numai 300 m de Aeroportul International Henri Coandă
Transferul gratuit la şi de la Aeroportul International Henri Coandă
177 de camere (dintre care 69 amenajate în designul angelo)
Săli de conferinţe şi de întâlniri cu o capacitate de până la 190 de persoane (20 de săli individuale pentru şedinţe sau reuniuni)
Internet gratuit in lobby si in camere
Parcare păzită (gratuită) pentru clienţii hotelului