Job expirat
- mentine legatura cu clientii si vizitatorii, oferind un serviciu profesionist si prietenos
- ofera asistenta pentru clientii din cadrul centrului
- responsabil de livrarea corespondentei, preluarea apelurilor si a e-mailurilor, trimiterea pachetelor, comandarea bunurilor de birou, rezervarea salilor de sedinta, pregatirea salilor de sedinta
- ofera informatii, asistenta si recomandari cu privire la serviciile si produsele oferite de companie
- identifica noi oportunitati de crestere a portofoliului de clienti si participa activ la vanzarea directa a produselor si serviciilor companiei
- se asigura ca toate taxele zilnice de serviciu sunt captate si introduse in sistemul de facturare
- abilitatea de a rămâne flexibil și calm în condiții de presiune ridicată sau situații în continuă schimbare
- limba engleza - nivel avansat
- studiile superioare reprezinta un avantaj
- cunostinte ale pachetului de Microsoft Office
salariu fix
bonus trimestrial
bonuri de masa
asigurare medicala
leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.
leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.
leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.
EXCELLENCE … is what we DO !!!
Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies