Job expirat
Compania angajatoare activeaza in domeniul amenajarilor interioare. Ofera solutii si servicii complete in special pentru spatii comerciale si cladiri de birouri. Compania are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL.
Firma ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale unui Specialist HR care este in cautarea unei noi oportunitati, cu sanse reale de crestere in cadrul organizatiei.
Responsabilitati:
Activitati de recrutare personal executie (tehnicieni, muncitori calficati/semicalificati), specialisti diversi (ingineri, coordonatori proiecte, personal administrativ etc.);
Utilizeaza toate canalele: media, online pentru identificarea personalului necesar, conform planificarilor;
Se incadreaza in termenele de calitate si timp ale proiectelor;
Realizeaza evaluarea periodica a personalului in colaborare cu managerii de proiecte;
Ocazional, poate oferi suport si in activitatile de administrare personal (contracte de munca, acte aditionale, incetari contracte, inregistrari in REVISAL).
Experienta pe o pozitie similara (recrutare & evaluare personal 80% din activitate si administrare personal + activitati organizatorice specifice 20%);
Experienta in evaluarea angajatilor;
Cunostinte de administare personal (reprezinta avantaj);
Cursuri in domeniul HR (reprezinta avantaj);
Abilitati de utilizare PC (MS Office);
Engleza nivel mediu/bun;
Persoana organizata, capabila sa lucreze individual cat si in echipa pentru indeplinirea obiectivelor;
Capacitate de a gasi solutii noi si de a gestiona procesele intr-un mod optim;
Persoana placuta, cu excelente abilitati de comunicare.
Salariu negociabil (2600-3000 lei net);
Contract de munca, perioada nedeterminata;
Program de lucru L-V, 8h/zi;
Locatie job: sector 1, Bucuresti.
Detalii: www.QLT.ro
cariera@QLT.ro
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.
Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.