Job expirat
· Initierea, negocierea si incheierea contractelor pentru departamentul Tehnic prin aplicarea procedurii interne de contractare;
· Urmarirea derularii contractelor si mentinerea legaturilor cu furnizorii pentru departamentul tehnic;
· Preluarea si analiza cererilor de achizitii din departamentul Tehnic si a cererilor de aprovizionare (PRF/PO) receptionate din tara si la nivel local;
· Intocmirea/solicitarea dovezilor de receptie, introducerea in OnBase si depunerea documentelor in departamentul financiar;
· Validarea dovezilor de receptie in OnBase si receptionarea facturilor in Oracle;
· Generarea periodica a diferitelor rapoarte legate de activitatea de achizitii;
· Cunostinte operare excel nivel avansat;
· Experienta in zona de raportare reprezinta un avantaj;
· Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
· Capacitate de organizare si planificare;
· Orientare catre rezultat;
· Adaptabilitate si suport in schimbare;
· Abilitate de autoevaluare si perfectionare continua;
· Studii superioare economice sau tehnice finalizate reprezinta un avantaj;
Contract de munca pe perioada determinata de 6 luni.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.