Job expirat
1. Primeste si confirma comenzile pe email de la si catre clientii aferenti si alocati ulterior Business Unit-ului
2. Transmite clientilor aferenti BU stocul de produse finite disponibil pentru livrare si stabileste modul de coletare a marfii in functie de solicitarile clientilor si de restrictiile de transport
3. Mentine legatura cu clientii si solutioneaza diferitele cereri ale acestora, specifice activitatii si cerintelor BU-urilor
4. Mentine legatura dintre BU-uri in vederea respectarii termenului de livrare
5. Avizeaza clientii referitor la marfa expediata
6. Primeste cererile de oferta si transmite ofertele comerciale de la si catre clienti
7. Mentine legatura cu transportatorii, vama, comisionar vamal
8. Primeste reclamatiile de calitate si le comunica Dep.Business Excellance
9. Urmareste termenele privind producerea de matrite, scule si facturarea acestora, conform ofertelor transmise si a comenzilor de la clienti
10.Intocmeste diferite situatii necesare cu privire la comenzile primite, intarzieri in livrari, etc.
11.Analizeaza necesarul de materiale de comandat, specific BU respectiv si intocmeste comenzile de achizitie conform propunerilor
12.Urmareste furnizorii astfel incat sa livreze la timp
13.Urmareste intocmirea documentelor de receptie si semneaza facturile primite, astfel incat sa fie in concordanta cu comenzile de achizitie emise
14.Supune aprobarii Directorului Supply Chain toate comenzile de achizitii.
1. Experienta: minim 2 ani in domeniu si pe o pozitie similara
2. Studii superioare
3. Experienta in operatiuni de import-export (preferabil, nu obligatoriu) si in relatiile cu clientii si furnizorii externi
4. Experienta intr-o companie de productie reprezinta un real avantaj
5. Cunostinte de limba engleza– nivel avansat (scris, citit, vorbit); cunostintele de limba ebraica constrituie avantaj;
6. Cunostinte de legislatie comerciala (corespondenta comerciala: cereri de oferte, comenzi, oferte, confirmari de comanda, etc, documente necesare insotirii marfurilor transportate, etc)
7. Bune cunostinte de operare PC, MsOffice si ERP
8. Abilitati de comunicare si negociere
9. Cunostinte legislatie de TVA (pentru intocmirea facturilor si pentru verificarea celor primite)
10. Cunostinte de legislatie vamala - codul vamal (verificarea facturilor intocmite si primite, intocmirea formalitatilor vamale import-export)
11. Aptitudini de comunicare, organizare, capacitate de concentrare si atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor, planificare, atitudine proactiva, seriozitate.
Va rog sa trimiteti aplicatiile pe adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro
Bonus de performanta.
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d