08-05-2007 | EXPIRA LA 07-06-2007
Job expirat
- Indeplineste sarcini administrative in acord cu procedurile interne, utilizand aplicatii informatizate
- Comunica prin email si telefon cu banci si companii din interiorul grupului sau cu clientii institutional ai acestuia.
- Gestioneaza activitatile administrative si efectueaza inregistrarea documentelor pentru partile contabile
- Foloseste sistemele integrate, respecta regulile si procedurile interne din aria de competenta stabilita
- Asigura atingerea obiectivelor si sarcinilor desemnante
- Colaboreaza cu echipa
- Garanteaza discretia si confidentialitatea informatiilor la care are acces in activitatea curenta
- Program full-time
- Absolvent studii superioare (Economie, Politehnica, Filologie) sau studenti care pot lucra full-time
- Bune cunostinte de PC
- Cunoasterea limbii italiene reprezinta un avantaj
- Limba engleza (nivel mediu/avansat)
- Bune abilitati de comunicare, teamwork
- Dorinta de a invata
- The possibility to be part of a leading banking Group operating in Italy and Europe, working in a competitive and dynamic environment
- High profile language, technical and professional training
Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate.