Job expirat
- Primeste si inregistreaza sesizarile si reclamatiile clientilor companiei;
- Analizeaza si solutioneaza reclamatiile intr-un mod eficient in limitele politicii si procedurilor societatii, tratand clientii cu amabilitate, promptitudine si profesionalism;
- Intimpina nevoile si asteptarile clientilor astfel incat sa evite escaladarea reclamatiilor, mentine o relatie profesionala excelenta cu clientii;
- Initiaza o buna comunicare cu intregul personal al companiei si mentine o relatie de lucru amiabila si colegiala cu toate celelalte departamente.
- persoana orientata catre client;
- foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- spirit analitic,atentie la detalii;
- orientare catre solutii;
- cunostinte limba englezaa - nivel mediu;
- minim studii medii;
- minim 6 luni experienta anterioara in lucrul cu clientii.
- Pachet salarial conform grilei de salarizare Curiero.
- Oportunitati reale de dezvoltare a carierei.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
CINE ESTE CURIERO?
Curiero activeaza pe piata de curierat intern in sistem door-to-door din 2003.
Este o companie in plina dezvoltare care in cei 3 ani de activitate a reusit sa ajunga in primele 3 firme de curierat din Romania.
Serviciile oferite includ: curierat national in sistem door-to door cu livrare in 24 h, servicii postale, cargo si de curierat rapid local (in Bucuresti si in cateva localitati importante din tara).
Curiero dispune de o retea de 74 de agentii în marile orase din tara, de un parc auto adaptat nevoilor de transport si de o structura a rutelor si a depozitelor inovatoare pentru România.
Prin toate demersurile sale, Curiero incearca sa obtina excelenta in procesele interne si serviciile oferite.
CURIERO Oriunde in tara la timp!
Tel: 0728.818.042
Fax: 031.805.46.70
E-mail: hr@curiero.ro