Job expirat
Candidatul ideal
Cunostinte operare calculator: nivel mediu-avansat de cunostere a programului Microsoft Office (Word si Excel)
Cunostinte medii-avansate de limba engleza (cunoasterea unei alte limbi straine de circulatie europeana constituie un avantaj)
Persoana calma, rabdatoare, politicoasa, care actioneaza cu tact;
Foarte bune abilitati de organizare si multi-tasking;
Capacitate de respectare a regulilor, procedurilor si termenelor limita;
O persoana care se caracterizeaza ca fiind empatica, rezistenta la stres, responsabila, ordonata, diplomata, punctuala; este o prezenta agreabila;
O persoana cu abilitati de comunicare, exprimare corecta atat oral cat si in scris, experienta pe un post de secretariat reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului
Principala atributie este solutionarea cererilor primite din strainatate:
- Identificarea locului obisnuit de stationare (in functie de caz);
- Solutionarea cererilor primite de la Birourile Nationale din Sistemul Carte Verde;
- Intocmirea si transmiterea adreselor/circularelor catre diferite institutii;
- Intocmirea de rapoarte/statistici;
- Intocmirea de traduceri din/in engleza (daca este cazul);
- Solutionarea oricaror adrese/situatii ce decurg din atributiile de mai sus.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
- pachet salarial
- bonuri de masa
- pregatire profesionala
- posibilitatea de activa într-un mediu de lucru profesionist și dinamic