Job expirat
Introducerea in sistem a sumelor incasate in conturile asociatiei;
Arhivarea documentelor primite prin posta sau de la seful de departament;
Informarea periodica a sefului ierarhic, prin rapoarte, cu privire la diversele situatii aparute;
Efectuarea calculatiilor care stau la baza facturilor proforme/fiscale;
Emiterea facturilor proforme/fiscale, avans, storno (regularizare avans), penalitati, recuperarea debitelor, calcularea penalitatilor de intarziere;
Emiterea notificarilor utilizatorilor pentru situatia facturilor fiscale/proforme emise si neincasate;
Contactarea telefonica a partenerilor, verificarea pe internet si pe RECOM a situatiei juridice a partenerilor (insolventa, radiere etc.)
Experienta in utilizarea sistemelor de operare : Windows XP / 7 / 10;
Experienta in utilizarea Microsoft Office : Word, Excel(functii, tabele pivot), browsere internet;
Bune abilitati de comunicare si interactionare;
Cunostinte de facturare, contabilitate primara;
Absolvent studii superioare, studiile economice reprezinta un avantaj, dar nu o conditie obligatorie;
Diploma de absolvire a unui liceu economic poate fi un avantaj, dar nu o conditie obligatorie.
HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.