Job expirat
- Realizeaza si implementeaza strategia de marketing la nivelul intregii firme si a fiecarui departament in parte;
- Evalueaza fiecare canal de publicitate si alege variantele cele mai eficiente;
- Identifica orice eveniment, targ, expozitie, relevanta pentru domeniul de activitate al firmei, ce se organizeaza in Bucuresti sau o alta capitala a lumii si transmite informatiile referitoare la acestea managementului superior;
- Evalueaza impreuna cu echipa de vanzari atat importanta evenimentului pentru firma cat si proiectele care se doresc a fi prezentate; organizeaza aceste targuri; coordoneaza echipa de promotorite pe parcursul targului.
- Organizeaza si executa campaniile de distribuire flyere sau alte materiale publicitare in cutiile postale in zonele stabilite de catre echipa de vanzari;
- Monitorizeaza tendintele existente pe piata imobiliara (cu ajutorul internetului, publicatii specifice) pentru a-si putea construi strategia de marketing pe termen mediu si lung;
- Contacteaza firmele de constructii, developeri, ambasade, pentru identificarea de oportunitati de colaborare cu acestia;
- Evalueaza din punct de vedere al marketingului (impact, imagine) orice tiparitura, scrisoare adresata clientilor, machete, panouri, stare birou, comportament si infatisare angajati etc si atrage atentia managementului superior;
- Studii superioare economice, de marketing – constituie avantaj;
- Cunostinte foarte bune de operare PC si analiza statistica;
- Persoana sociabila, responsabila;
- Bun organizator si negociator;
- Capacitati excelente de exprimare in scris si oral,
- Persoana creativa, cu initiativa, tenace, motivata;
- Disponibilitate pentru activitati pe teren.
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitati de promovare;
- Mediu de lucru tanar, dinamic
Firma de consultanta in afaceri