Job expirat
- Analizeaza in mod constant pozitia pe piata a produselor din portofoliul firmei si tendintele pietei;
- Ofera suport in crearea strategiei, in realizarea obiectivelor si in dezvoltarea de noi produse din cadrul departamentului;
- Efectueaza analize asupra concurentei;
- Planifica si coordoneaza studiile si sondajele de piata referitoare la companie;
- Asigura analiza-suport de marketing in scopul atingerii obiectivelor de vanzari;
- Propune proiecte de marketing, ??ntocme??te rapoartele privind rezultatele obtinute.
- Implementeaza planul de activitati de marketing;
- Asigura interfata cu agentiile si furnizorii de servicii;
- Monitorizeaza evolutia proiectelor de marketing;
- Programeaza si supervizeaza activitatea de branding;
- Mentine legatura cu departamentele implicate si initiaza livrarile;
- Intocmeste prezentari, rapoarte, analize.
- Studii superioare in domeniul marketing.
- Fire creativa, inovatoare.
- Cunostinte de business: piata, competitie, tendinte, produse;
- Cunostinte avansate de limba engleza si operare PC, obligatoriu Excel si Power Point;
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
- Capacitate de a interpreta rezultatele obtinute si de a gasi solutii de imbunatatire;
- Abilitati de comunicare si negociere.
- Persoana activa, dinamica, orientata catre rezultat.
Companie multinationala activand in domeniul productiei si distributiei de produse lactate.