Job expirat
Informarea potentialilor clienti cu privire la serviciile hoteliere oferite de lantul. Continental si la tarifele corespunzatoare acestora.
Procesarea diferitelor tipuri de cereri de rezervare/modificare/anulare pentru hotelurile din lant.
Operarea în sistem a cererilor de rezervare/modificare/anulare si confirmare in scris (fax sau e-mail) a operatiunii efectuate.
Profilul candidatului ideal:
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere (persuasiune si prezentare profesionala).
Abilitati de a relationare cu oameni, lucru in echipa.
Abilitati de organizare, orientare catre rezultate.
Personalitate deschisa, puternica. Valori stabile.
Dornic sa invete lucruri noi.
Are abilitatea de a-si atinge obiectivele, abilitati de management al proiectelor.
Proactiv, capabil sa gaseasca solutii. Creativ, cu initiativa, Optimist.
Studii superioare finalizate ( de preferat in turism).
Cunostinte bune de Operare PC, Excel, baze de date.
Buna cunoastere a doua limbi straine(obligatoriu limba engleza).
Abilitati de comunicare, orientare catre clienti si rezultate, capacitate de organizare, atentie la detalii si responsabilitate.
Experienta in turism constituie avantaj.
Cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul dvs. la cariere@continentalhotels.ro.
Salariu fix negociabil in functie de experienta relevanta in domeniu si in acord cu grila de salarizare a companiei.
Bonusuri periodice in functie de performantele individuale si ale hotelului.
Facilitati acordate angajatilor in cadrul hotelurilor Continental si Ibis.
Planuri de Dezvoltare Profesionala si training, activitati sociale in cadrul companiei.
Companie hoteliera, cu cea mai mare acoperire din tara, hoteluri categoria business aflate in :Bucuresti, Sibiu, Targu Mures,Oradea, Arad, Suceava, Turnu Severin,precum si in cele 4 hoteluri Ibis din Sibiu, Constanta si Bucuresti.