Reprezentant Comunicare Marketing - Compartiment Media, Departament Comunicare Segment Rezidential

ROMTELECOM

01-08-2014 | EXPIRA LA 31-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Dezvolta si, dupa aprobarea sefului ierarhic, implementeaza actiunile de publicitate aferente segmentului comercial rezidential, preponderent in mediul online, cu scopul cresterii notorietatii produselor/ serviciilor fixe si mobile, in acord cu strategia generala de comunicare si media a companiei

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Asigura implementarea (la timp si la calitatea asteptata) si dezvoltarea tuturor componentelor online din mixul de media al campaniilor de comunicare, in vederea atingerii obiectivelor de venit, marca si satisfactie a clientilor;
Colaboreaza cu clientii interni din directiile / departamentele beneficiare ale actiunilor de media / online (Marketingul Produsului, Vanzari, Resurse Umane, PR, etc) pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de online pe care acestia le solicita in briefurile de produs trimise catre Departamentul Comunicare Segment Rezidential;
Redacteaza (la timp si la calitatea asteptata) briefuri de comunicare / online si le trimite agentiei de creatie / media / online, pe baza cerintelor exprimate in briefuri de catre clientii interni, asigurandu-se ca obiectivele actiunilor sunt clar formulate si ca toate informatiile necesare agentiei pentru dezvoltatea campaniilor au fost incluse in brief;
Colaboreaza cu agentiile pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de publicitate ale companiei, in concordanta cu strategia si planurile de comunicare, concentrand toate eforturile si resursele catre atingerea obiectivelor de marketing;
Este responsabil ca toate actiunile de media/ online pe care le dezvolta si implementeaza sa cuprinda informatii clare, corecte si complete si sa fie livrate la termen;
Se asigura ca toate actiunile dezvoltate respecta pozitionarea de marca si identitatea vizuala a companiei;
Se asigura ca toate proiectele/campaniile de comunicare in care este implicat mentin focusul permanent pe cel mai inalt nivel al satisfactiei clientului;
Urmareste incadrarea in bugetul de publicitate alocat pentru toate proiectele pentru care e responsabil, cu ajutorul tehnicilor de masurare si control corespunzatoare, in vederea sustinerii pozitionarii marcilor, a cresterii notorietatii ofertelor si a cresterii profitabilitatii actiunilor de media;
Studiaza rapoartele de cercetare de piata si propune periodic sefilor ierarhici solutii si idei de comunicare inovative pentru dezvoltarea marcilor companiei si cresterea notorietatii ofertelor;
Colaboreaza cu toata echipa din divizia comunicare, transmitand volumul corect si complet de informatii necesare fiecaruia dintre colegi pentru desfasurarea eficienta a activitatilor de comunicare de care sunt responsabili acestia.
In functie de evolutia busniess-ului, executa si implementeaza rapoarte, analize, prezentari, proiecte, participari la actiuni de business cu specific brand-comms pentru a asigura indeplinirea obiectivelor agreate la standardele comunicate.


CERINTE

Studii:

Studii superioare preferabil in Comunicare, Marketing, Media;

Experienţa în muncă:

2 ani de experienta in domeniul comunicarii online si a marketingului;
Cunostintele si/sau experienta dobandite in companii ce au ca obiect de activitate comunicarea online constituie un avantaj;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Cunostinte foarte bune de limba engleza (oral si scris);
Cunostinte de Microsoft Office;
Excelente cunostinte tehnice in domeniu comunicarii online:
Display Advertising (cunostinte tehnice privind realizare si implementarea campaniilor de web-bannere);
Search Engine Marketing (cunostinte tehnice privind administrarea campaniilor de search);
Social Media (cunostinte tehnice privind administrarea campaniilor de social media);
Media ATL – cunostinte de media clasica: strategie, planificare, evaluare, monitorizare;
Cunostinte aplicatii si software online: ad servers, Google Adwords, Facebook Adverts, programare web (flash/html), etc
Abilitatea de a gandi strategic si creativ, de a sintetiza informatiile din domeniu cu scopul gasirii de noi abordari si solutii inovative;
Abilitati excelente de planificare si organizare;
Abilitati excelente de comunicare orala si in scris;
Orientare puternica catre rezultate si client;
Puternice abilitati de comunicare interpersonala la orice nivel ierarhic;
Capacitate de auto-motivare;
Capacitatea de a schimba si de a gandi rapid reviziile de structura si proces;
Capacitatea si flexibilitatea de a face fata unor responsabilitati si provocari multiple fara a pierde din vedere obiectivele de marketing;
Spirit de initiativa, gandire logica si orientare spre rezultate;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Integritate.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...