29-05-2014 | EXPIRA LA 28-06-2014
Job expirat
Scopul postului: Promoveaza si comercializeaza produsele si serviciile Companiei in cadrul reprezentantelor conform standardelor Companiei cu scopul de a atinge obiectivele de venit agreate si satisfactia clientilor (existenti si noi).
Responsabilitatile postului:
Ofera consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor comerciale post-paid si pre-paid curente, precum si a performantelor tehnice ale produselor comercializate cu scopul de a creste vanzarile;
Are o atitudine proactiva cu scopul de a identifica nevoile clientilor si pentru a le oferi cu promtitudine informatii complete si corecte despre produsele si serviciile companiei;
Analizeaza si solutioneaza intrebarile si problemele clientilor in conformitate cu procedurile Companiei cu scopul de a fideliza clientii;
Proceseaza si verifica corect documentatia in raport cu cererile clientilor si actioneaza conform procedurilor in vigoare cu scopul de a creste veniturile companiei;
Urmareste situatia contractului de abonament si a actiunilor pre sau post vanzare intreprinse, pana la finalizarea acestora si ofera clientilor rezolutia finala cu scopul de a fideliza clientii;
Explica si clarifica toate aspectele din termenii generali si specifici ai contractului de abonament cu scopul de a asigura informarea corecta a clientilor;
Primeste, factureaza si inregistreaza plati si achitari de facturi conform procedurilor si standardelor Companiei, cu scopul de a contribui la buna functionare a activitatii de casierie;
Acorda asistenta clientilor pentru completarea formularelor tipizate cu scopul de a evita intarzierile generate de completarea gresita a formularelor;
Este la curent cu procedurile si informarile Companiei cu scopul de a mentine nivelul de cunostinte necesar pentru desfasurarea acestei activitati;
Completeaza formulare si rapoarte standard conform procedurilor departamentului si informeaza superiorul ierarhic asupra activitatii desfasurate, rezultatele obtinute, problemele care pot aparea precum si masurile corective ce se impun cu scopul de a creste eficienta magazinelor;
Efectueaza alte sarcini de serviciu trasate de superiorul direct cu scopul de a mentine standardele de calitate stabilite pentru magazin;
Asigura incadrarea corecta si acuratatea gestiunii de la nivelul punctului de lucru cu scopul de a asigura un flux corect al materialelor care fac subiectul gestiunii, conform cerintelor legale in vigoare si cu respectarea procedurilor agreate la nivelul companiei.
Educatie: Studii medii ( studiile superioare constituie un avantaj);
Experienta: Minimum 6 luni de experienta intr-o pozitie similara;
Cunostinte PC: Bune cunostinte de operare Microsoft Office, Internet, sisteme de gestiune.
Competente / Abilitati:
Cunostinte tehnice de vanzari – nivel avansat;
Cunostinte despre piata si produsele de telecomunicatii – nivel mediu;
Capacitate de a lucra in echipa, creative, organizat, flexibil;
Foarte bune abilitati de comunicare prezentare si negociere;
Abilitati de identificare si solutionare a problemelor, orientat spre client;
Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse;
Initiativa si entuziasm in a oferi clientilor servicii de inalta calitate;
Limbi straine: Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit).
COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.