Job expirat
• Promovează şi vinde serviciile şi produsele Romtelecom utilizând toate canalele de vânzare (magazinele proprii, puncte de lucru închiriate în spaţii comerciale – kioskuri), desfăşoară activităţi outdoor specifice - door to door, cortfest sau alte acţiuni similare, în vederea finalizării de contracte pentru furnizarea serviciilor companiei şi pentru atingerea targeturilor stabilite de vânzări.
• Analizează reactiv şi proactiv şi soluţionează întrebările şi problemele clienţilor în limitele procedurilor existente şi dacă este necesar le transmite mai departe, pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor, pentru a asigura un nivel maxim de satisfacţie a clientului şi pentru a concluziona interacţiunile cu aceştia în contracte de servicii şi produse Romtelecom.
• Atunci când este necesar transmite informaţiile departamentelor abilitate pentru a facilita rezolvarea cererilor clienţilor în limitele instrucţiunilor existente şi urmăreşte evoluţia acestora pentru a se asigura că problema este soluţionată în cel mai scurt timp.
• Este la curent cu procedurile şi noile evoluţii aferente activităţii desfăşurate în cadrul Magazinelor, cu scopul de a menţine nivelul de cunoştinţe necesar pentru desfăşurarea acestei activităţi.
• Efectuează activităţile conform procedurilor standard, asistă pe alţi membrii ai echipei în desfăşurarea activităţii lor şi contribuie la o comunicare eficientă în cadrul echipei.
• Menţine standardele şi imaginea companiei prin livrarea unor servicii de calitate şi printr-o atitudine profesională în relaţiile cu clienţii.
• Primeşte, facturează şi înregistrează plăţi în numerar şi achitări de facturi, sau dupa caz asistă clienţii Romtelecom în activitatea de încasare individuală prin intermediul automatelor de încasare.
• Gestionează masa monetară colectată, verifică şi asigură predarea sumelor către bancă, întocmind documentele necesare.
• Asigură zilnic numerarul rămas în casierie potrivit normelor (safe, lăzi valori,etc).
• Răspunde de corectitudinea oricărei tranzacţii efectuate şi de numerarul aflat în gestiune.
• Completează formulare şi rapoarte standard conform procedurilor departamentului si propune in mod proactiv modalităţi de îmbunătăţire a activităţii rezultate în urma interacţiunii cu aceştia.
Postul este pe perioadă determinată.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
• Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj).
• Minim 1 an experienţă în lucrul cu clientul.
• Orientare spre client.
• Respect & Integritate.
• Munca în echipă.
• Orientarea către rezultate.
• Livrează ceea ce promite. Îşi asumă responsabilitatea pentru ceea ce face. Tratează colegii şi clienţii cu aceeaşi solicitudine. Demonstrează entuziasm în mod constant pentru munca sa.
• Aplică cunoştinţele şi abilităţile tehnice pentru a-şi duce munca la îndeplinire la standarde înalte. Poate deprinde rapid noi abilităţi şi competenţe specific.
• Acordă atenţie interlocutorului, înţelege doleanţele acestuia, adresează întrebări pentru clarificare atunci când este oportun.
• Autocontrol.
• Deschis schimbărilor (pozitive sau negative) şi unei varietăţi considerabile a activităţilor la locul de muncă.
• Toleranţă la stres.
• Disponibilitate de asumare a responsabilităţilor şi a provocărilor.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...