05-12-2016 | EXPIRA LA 04-01-2017
Job expirat
SCOP:
Este responsabil de asigurarea materialelor de comunicare necesare pentru toate canalele de vanzare, de promovarea ofertelor si a brandului, ca si componenta a campaniilor integrate de brand si comunicare desfasurate de Structura Strategie Marca si Comunicare Romania, cu scopul de a creste notorietatea de marca, stimula vanzarile si a crea o experienta pozitiva pentru client.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Elaborarea materialelor de comunicare pentru toate canalele de vanzari
Asigurarea unei bune comunicari cu agentia de creatie/ agentia BTL/ agentia media si echipa Marca si Comunicare pentru elaborarea materialelor de comunicare pentru toate canalele de vanzare (magazine Telekom, magazine partenere, door to door, vanzari directe) respectand brief-urile, conceptele de creatie aprobate si identitatea de marca;
Este implicat in elaborarea materialelor promotionale pentru magazine, continutului multimedia pentru afisajele media din magazine, semnalistica indoor si outdoor, in conformitate cu conceptele de comunicare aprobate, mesajele, layout-urile si identitatea de marca folosite in campaniile de comunicare;
Coordoneaza retragerea elementelor de mobilier si materiale din punctele de vanzare inchise si procesul de reutilizare a materialelor de comunicare si a mobilierului;
Este implicat in selectia modelelor de uniforme pentru forta de vanzare, in colaborare cu echipa Telekom de design de marca;
Este implicat impreuna cu superiorul in selectia de cadouri pentru client, a obiectelor de birotica, etc;
Producerea, livrarea si implementarea materialelor de comunicare necesare
Coopereaza cu canalele de vanzare pentru a afla si centraliza necesarul de materiale;
Pregateste lista de distributie necesara pentru lansarea comenzilor;
Pregateste lansarile de comenzi, le introduce in sistemele IT, urmareste fluxul de aprobari ale managementului si procesarea comenzilor de la Achizitii;
Monitorizeaza fluxul E2E de la creare si productie la livrare si implementare a materialelor promotionale, asigurand un standard inalt de calitate;
Asigura suport si consiliere canalelor de vanzare, furnizand reguli de pozitionare a materialelor in spatiile de vanzare, in concordanta cu standardele de imagine ale companiei;
Asigura controlul stocurilor de materiale de comunicare necesare canalelor de vanzare, in conformitate cu planul de comunicare al companiei, estimand cantitatile necesare si asigurandu-le, evitand lipsuri sau cantitati depasite de stocuri.
Administrarea bugetului pentru materialele de comunicare
Planifica, monitorizeaza si utilizeaza bugetul de productie al compartimentului intr-o maniera corecta si eficienta, respectand planul aprobat de superior;
Asigura intr-un timp rezonabil forecast-uri corecte, elaboreaza documentele necesare pentru plata facturilor, efectueaza receptiile in sistemele IT, (plati in avans, costuri finale versus costuri estimare, costuri facturi deschise, facturi neplatite);
Monitorizeaza toate costurile prin raportari regulate ale tuturor cererilor de achizitie, comenzi, facturi, receptii;
Asigurara suport tuturor partenerilor autorizati in implementarea si desfasurarea propriilor activitati promotionale, activitati care au o conexiune directa cu oferta de produse/ servicii ale companiei, in conformitate cu procedurile interne;
Asigura o comunicare eficienta cu celelalte departamente si cu partenerii externi ( de ex. Agentii de publicitate, etc.) cu scopul de a implementa planurile in timp util.
Analizeaza activitatile/ materialele competitiei, le evalueaza si propune solutii creative noi pentru a imbunatatii activitatile de vanzare Telekom, propune solutii de productie innovative in conformitate cu tendintele pietei de profil;
Executa si implementeaza rapoarte, analize, prezentari, participa la actiuni de business cu echipeme de marca si comunicare;
Studii:
◦
Studiile superioare absolvite;
Experienţa în muncă:
◦
Experienta in domeniul telecomunicatiilor si/sau mercantizare, minim 2 ani, referinte de la locuri de munca avute anterior;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦
Fluenta in limba engleza, scris si citit;
◦
Cunostinte avansate de operare pe calculator: Microsoft Office;
◦
Cunostinte avansate despre piata de telecomunicatii din Romania;
◦
Spirit de echipa, orientare catre detaliu;
◦
Abilitate de comunicare, de interactiune eficienta cu partenerii, in scopul atingerii obiectivelor;
◦
Capacitatea de planificare si organizare;
◦
Capacitate de lucru in conditii de stres/termene limita;
◦
Disponibilitate;
◦
Orientat catre rezultate;
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.