18-09-2014 | EXPIRA LA 18-10-2014
Job expirat
Reprezentant servicii clienti business_Customer Excellence
SCOP: Oferă suport reprezentanţilor de vânzări, preia toate solicitările clienţilor de portofoliu şi urmăreşte soluţionarea acestora în termenii contractuali.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Asigură reprezentanţilor de vânzări suportul necesar vânzării serviciilor şi produselor.
Se ocupă de introducerea solicitărilor şi contractelor pentru clienţii corporate în sistemele informatice existente (Service Order, Data Order, CCA etc.) şi răspunde de acurateţea datelor introduse.
Validează contractele încheiate de repezentanţii de vânzări conform regulilor interne stabilite.
Urmăreşte executarea lucrărilor în termenul solicitat de client sau conform contractului încheiat în colaborare cu toate compartimentele implicate. Informează clientul asupra stadiului în care se află solicitarea.
Dezvoltă relaţii de colaborare constructivă cu clienţii externi şi interni, bazate pe încredere şi integritate. Solicită feed-back şi are în vedere satisfacţia clientului în toate acţiunile întreprinse. Răspunde nevoilor diverse ale clienţilor menţinând în acelaşi timp un standard ridicat de calitate.
Primeşte, înregistrează (în Aplicaţia Managementul Reclamaţiilor) şi tratează reclamaţiile pentru clienţii din portofoliu.
Colaborarează cu entităţile implicate în vederea respectării termenelor de înlăturare a deranjamentelor în perioada de timp impusă prin contract pentru serviciile clienţilor din portofoliu.
Escaladează problema pe cale ierarhică ori de câte ori se impune pentru soluţionarea în termen a solicitării/ sesizării clientului.
Studii medii tehnice; studiile superioare in electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică, economice constituie avantaj.
Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor;
Experienta in activitatile de back-office reprezinta un avantaj.
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune;
Bune abilităţi de comunicare;
Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word/Acces, MSOutlook, IE;
Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor companiei constituie un avantaj ;
Rezistentă la stres;
Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
Bun organizator, dinamic, responsabil;
Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
Respect si integritate;
Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.