Job expirat
- administrarea departamentului de Service post-vanzare pentru toate produsele companiei
- preluarea si urmarirea spre solutionare a reclamatilor clientilor
- orientare puternica spre rezultate si capacitate de incadrare in termene;
- organizare comenzi
- organizare si evidenta circuit documente intre depozit si sediul firmei
- monitorizarea parcului auto
- Persoana flexibila, dinamica cu foarte bune abilitati de comunicare
- Experienta pe un post similar
- Cunostinte Microsoft Office
- Rezistenta la stress si capacitatea de a lucra pe o serie de proiecte concomitent
- persoana sociabila, comunicativa, atenta la detalii, seriozitate, atitudine pozitiva.
LAMONZA face parte dintr-o familie mai mare de branduri sub umbrela companiei AZAD ENTERPRISES, reu¿ind însa s¿ se impun¿ pe pia¿a bagajelor ¿i gen¿ilor din România în mai pu¿in de 10 ani de când este prezent¿ în ¿ara noastr¿. Astfel, LAMONZA se afl¿ în prezent în topul vânz¿rilor pe segmentul în care activeaz¿, dezvoltându-se în fiecare zi datorit¿ unei echipe profesioniste ¿i ambi¿ioase din care te invit¿m s¿ faci parte aplicând la unul din posturile de mai jos.
LAMONZA este energie, mi¿care, vitalitate - fie c¿ mergi într-o c¿l¿torie de afaceri sau de pl¿cere, fie c¿ zbori împreun¿ cu familia într-un loc exotic pentru a-¿i petrece vacan¿a sau urci mun¿i cu în¿l¿imi covâr¿itoare LAMONZA este partenerul perfect.