Responsabil achizitii

Medicover

15-06-2011 | EXPIRA LA 15-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- identifica si stabileste contacte cu furnizori pentru materiale, echipamente, consumabile, servicii etc in conformitate cu cerintele companiei;
- transmite cererile de oferta catre furnizorii vizati si, pe baza ofertelor primite precum si a Fisei furnizorilor, intocmeste evaluarea acestora, conform procedurii privind aprovizionarea cu produse si servicii;
- participa la identificarea specificatiilor necesare pentru achizitionarea anumitor produse/servicii;
- negociaza cu furnizorii termenii comerciali din contracte si acorda suport pentru incheierea contractelor de vanzare cumparare;
- urmareste termenul de livrare al produselor si tine legatura cu furnizorii pentru rezolvarea eventualelor probleme aparute;
- efectueaza sau ofera suportul administratorilor de clinici ( acolo unde este cazul) pentru receptia produselor comandate, se asigura ca eventualele erori sunt corectate;
- semneaza de primire facturile pe baza carora a receptionat produsele/serviciile comandate;
- opereaza in stoc miscarile de consumabile si medicamente catre depozitele locale din depozitul central;
- verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante;
- intocmeste notele de transfer / avizele de expeditie de materiale din depozitul central catre depozitele locale;
- pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;
- urmareste ca medicamentele si consumabilele introduse in stoc sa nu depaseasca termenul de valabilitate
- verifica daca documentele fiscale aduse de la furnizori sunt completate corect si complet, conform legislatiei contabile in vigoare;
- asigura gestiunea fizica a stocului de consumabile si medicamente, receptioneaza produsele livrate de furnizori in depozitul central si asigura livrarea acestora catre clinici;
- raspunde de achizitiile aferente necesitatilor in clinici si respectiv in sediu, in colaborare cu Managerul de Achizitii.


CERINTE

- studii superioare finalizate;
- experienta/cunostinte in domeniul achizitiilor de consumabile si echipamentelor medicale constituie avantaj;
- cunostinte medii de limba engleza;
- cunostinte medii de utilizare a computerului (pachetul MS Office, internet);
- abilitati de organizare;
- abilitati de negociere;
- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
- spirit de observatie;


BENEFICII OFERITE

- bonuri de masa;
- abonament medical.


DESCRIEREA FIRMEI

DESCRIEREA COMPANIEI:

Medicover este o companie suedeza de asistenta medicala ce s-a detasat pe piata serviciilor medicale private prin modalitatea unica de management a starii de sanatate a abonatilor sai pe baza sistemului "medic personal" si a prevenirii bolilor grave prin controale periodice.

Medicover opereaza in Romania direct in 11 centre medicale proprii, dintre care 5 in Bucuresti si cate unul in Cluj, Constanta, Focsani, Iasi, Timisoara, Ploiesti si Brasov.

Suntem o echipa de profesionisti, uniti de respectul fata de oameni si dorinta de a fi de ajutor. Integritatea, orientarea catre client, flexibilitatea, proactivitatea, sunt valori si calitati in care credem.

Indiferent de profesie, de zona in care urmeaza sa-si desfasoare activitatea sau de locul pe care il ocupa in structura organizationala, candidatul pe care il cautam are abilitati si cunostinte specifice pozitiei pentru care aplica, este pasionat de calitate, are o atitudine proactiva, se adapteaza sau chiar provoaca si sustine schimbarea, este o persoana integra, castigand increderea celor din jur, are capacitatea de a lucra si de a-i mobiliza pe ceilalti sa lucreze in echipa.

Pentru informatii suplimentare:
e-mail: resurseumane@medicover.ro
Telefon: (00 4021) 310 16 99
Fax: (00 4021) 310 17 43
Web: www.medicover.ro