Job expirat
• Asigura acoperirea necesarului de achizitii al companiei in termenii de timp si calitate conveniti cu clientii interni (departamentele interne)
• Centralizeaza cererile de achizitii tehnice primate de la responsabilii de achizitii din fabricile din teritoriu
• Face cereri si analize de oferta
• Gestioneaza relatia cu furnizorii actuali si identifica potentiali furnizori
• Negociaza si gestioneaza contractele de achizitii (preturi, conditii si termene de livrare) – in conformitate cu politicile si obiectivele companiei
• Opereaza achizitiile in sistemul informatics integrat
• Elaboreaza raporate diverse privind activitatea de achizitii.
• Studii superior tehice
• Experienta pe o pozitie similara 1-3 ani, de preferat in companii cu profil industrial
• Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (compania derulaza si contracte externe)
• Excelente abilitati de comunicare si negociere
• Persoana responsabila si organizata.
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.
Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.
Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!