Responsabil Achizitii IT

SETRIO SOFT

31-10-2012 | EXPIRA LA 30-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentinearea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii de produse si servicii IT
- Managementul proiectelor de achizitii
- Realizarea intregului proces de achizite de la comanda pana la livrare :
- Realizarea de oferte
- Procesarea comenzilor receptionate in sistem
- Realizarea achizitiei pentru produsele comandate
- Procesarea actelor in sistemul de gestiune
- Pregatirea produselor pentru expediere
- Expedierea produselor

- Realizarea si gestionarea actelor necesare in activitatea de achizitii (facturi, contracte, centralizatoare, rapoarte, etc)
- Realizarea si mentinerea gestiunii de comenzi si produse in sistem.


CERINTE

Constituie avantaj: Experienta in domeniul achizitiilor de produse produse IT.
- Experienta in lucrul cu produse IT.
- Cunostinte generale tehnice din domeniul IT, atat produse cat si servicii.
- Cunostinte gestiune si contabilitate primara:
- Receptia si facturarea de produse
- Lucrul cu programe de gestiune
- Cunoasterea actelor necesare in procesul de achizitie
- Permis de conducere


BENEFICII OFERITE

o Salariu atractiv;
o Bonusuri bazate pe performanta;
o Bonuri de masa;
o Bonuri cadou de sarbatori;
o Telefon de serviciu;
o Oportunitati de dezvoltare a carierei, traininguri


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectare si dezvoltare de solutii software in domeniul medical.
Setrio Soft ofera servicii integrate de tehnologie a informatiei pentru farmacii, medici de familie si de specialitate.
Echipa noastra este tanara, dinamica, numarand 60 de angajati cu o vasta experienta in analiza, dezvoltare, implementare, suport si consultanta software si hardware.
Motto-ul nostru, “Impreuna mereu”, se adreseaza atat angajatilor Setrio Soft cat si colaboratorilor nostri.
Misiunea noastra este de a ne ajuta partenerii in atingerea obiectivelor strategice si impreuna cu acestia sa dezvoltam produse inovatoare, performante si de calitate superioara.
Valorile noastre sunt: seriozitatea, daruirea, profesionalismul, respectul fata de client.