Job expirat
- Responsabil pentru partea de achizitii de materiale si echipamentele necesare proiectelor in derulare: aparataj electric, cabluri, accesorii de montaj, materiale electrice, diverse echipamente, etc
- Trimite cereri de oferta, analizeaza ofertele, negociaza cu furnizorii, prezinta situatiile factorilor de decizie, realizeaza achizitia efectiva a materialelor, etc
- Experienta de minim 2-3 ani intr-un domeniu similar
- Cunoasterea furnizorilor si a tipurilor de aparate electrice comercializate pe piata
- Abilitatea de a gestiona un volum mare de materiale
- Pachet salarial motivant
- Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.