Responsabil achizitii si administrare sediu

URGENT CURIER

18-07-2011 | EXPIRA LA 17-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• preluarea contractelor cu furnizorii si evaluarea lor periodica
• contractarea de noi furnizori
• calculul si centralizarea consumurilor
• intocmirea necesarului si efectuarea achizitiilor
• previzionarea cheltuielilor si gasirea de solutii pentru optimizarea costurilor
• asigurarea functionarii in bune conditii a sediului firmei
• urmarirea inventarelor pe departamente


CERINTE

• Absolvent de studii economice
• Experienta in domeniu minim 5 ani
• Abilitati de comunicare si negociere
• Persoana organizata
• Capacitate de adaptare la un mediu de lucru foarte dinamic


BENEFICII OFERITE

salariu motivat, bonuri de masa, posibilitate de promovare interna


DESCRIEREA FIRMEI

Urgent Curier a fost creat in anul 2004 ca raspuns la necesitatea pietii de a avea un serviciu de curierat care sa se adreseze strict firmelor mici si medii, aflate in crestere economica. Inca de la inceput, am adoptat sloganul : “Afacerea Dvs. URGENTa noastra!“ - ca o declaratie a intentiilor noastre. In toti acesti ani, am crescut alaturi de clientii nostrii avind in prezent 600 de autovehicule care deservesc 1970 localitati aflate in reteaua Urgent Curier, asigurind acoperirea nationala pentru orice tip de expeditie nationala cu livrare in 24 de ore, maximum 36. Cresterea Urgent Curier a insemnat si marirea numarului de angajati care au inteles filozofia noastra si, intotdeauna, in timpul orelor de serviciu,si nu numai, au pus interesele clientului / potentialului client mai presus de cele personale.