Job expirat
Bursa HR recruteaza un Asistent Administrativ pentru unul din clientii sai, o companie ce reprezintă în exclusivitate mărci celebre din Danemarca si Germania (solutii economice de incalzire).
Obiectivul jobului este indeplinirea cu succes, in ordinea prioritatile, a tuturor activitatilor specifice departamentului administrativ.
Gestionarea corespondetei cu partenerii, clienti, angajatii si autoritatile;
Redactarea diferitelor documente, intocmirea a diverse rapoarte;
Administrarea si verificarea contractelor cu clientii, a facturilor de la furnizori;
Gestionarea documentelor intrate, iesite si a arhivei de documente;
Suportul administrativ pentru departamentele de vanzari si office;
Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Operare PC in aplicatii de tip Office (Word, Excel, Outlook, CRM);
Cunoștințe bune de limba engleza scris/vorbit;
Capacitatea de organizare eficienta a documentelor si activitatilor administrative;
Prezenta agreabila, atitudine pozitiva si spirit de echipa;
Abilități de comunicare, gândire analitică si atentie la detalii;
Experiența pe un post similar constituie un avantaj;
Cunostinte de contabilitate primara – avantaj;
Proactivitate, implicare, seriozitate, responsabilitate si orientare spre rezultate.
Se vor discuta la interviu
CV in motion!