Job expirat
coordonarea activitatilor administrative la nivelul grupului de firme REINVENT;
gestionarea parcului auto;
negocieri contracte cu furnizorii;
negocieri termene de plata;
plati catre furnizori;
mentine relatia cu banca prin depuneri si ridicari de numerar;
inregistreaza documente la diferite institutii (Administratii Financiare, Pensii, Somaj, ITM etc)
se ocupa de pastrarea in buna stare a bunurilor alocate in gestiunea proprie sau comuna;
asigura infrastructura necesara desfasurarii activitatii companiei;
studii medii sau superioare
experienta anteroara de minim 6luni
posesor permis categoria B
capacitate de organizate si prioritizare
disponibilitate pentru program prelungit
constituie avantaj calitate de nefumator
Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata cu posibilitatea promovarii in cadrului companiei. Toate aplicatiile vor fi tratate cu maxima seriozitate si confidentialitate.Doar candidatii eligibili vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Domeniul de activitate este consultanta comerciala si evidenta contabila, firma facand parte din grupul de firme REINVENT, existent pe piata incepand cu 1993