Responsabil marketing

BRD - Groupe Societe Generale

21-01-2015 | EXPIRA LA 20-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sub autoritatea Directorului Clientela Retail, asigura punerea in practica la nivelul grupului a politicii de marketing si comerciale. In acest scop,
- sustine intreaga forta de vanzari in aplicarea si derularea acestor actiuni,
- asista managementul grupului in urmarirea, animarea si adaptarea actiunilor de marketing si comerciale la specificul local.
Asista tot personalul grupului in vederea cresterii calitatii serviciilor oferite de Banca prin elaborarea si punerea in practica a unui plan de promovare si aplicare a principiilor Politicii Calitate BRD.


CERINTE

- Studii superioare
- Cunostinte teoretice de marketing: studii de marketing, analiza de marketing
- Cunostinte privind strategia de marketing si tehnicile de vanzare pentru produsele bancare
- Buna cunoastere si utilizare a instrumentelor birotice
- Buna cunoastere si utilizare a aplicatiilor informatice (excel, grafice,…)
- Limba engleza – nivel avansat
- Cunoasterea legislatiei in vigoare si a normelor interne

Profil:

- Initiativa
- Simt de raspundere ridicat, capacitate de decizie autonoma
- Capacitate de analiza si sinteza
- Organizare
- Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ
- Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor
- Rezistenta la stres
- Excelente abilitati de comunicare
- Orientare spre rezultate
- Orientare spre client


Doar candidatii eligibili vor fi contactati, celelalte candidaturi ramanand in baza noastra de date pentru viitoare oportunitati.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.