Job expirat
- Coordoneaza activitatea departamentului Achizitii si Logistica asigurandu-se de buna desfasurare a activitatii si respectarea procedurilor interne de lucru;
- In baza rapoartelor de vanzari, stabileste si propune spre aprobare necesarul de marfa;
- Plaseaza comenzile de aprovizionare si monitorizeaza stadiul acestora pana la intrarea marfii in gestiune;
- Mentine o legatura permanenta cu departamentul financiar in vederea urmaririi efectuarii platilor la timp catre furnizori
- Raspunde de fluxul documentelor de aprovizionare si se asigura ca acestea sunt intocmite corect, complet si in timp util;
- Intretine relatii bune cu furnizorii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
- Verifica constant situatia stocurilor si asigura rotatia acestora prin stransa relationare cu departamentul de vanzari;
- Gestioneaza si deruleaza contractele cu KA alocati: intocmeste si urmareste contractele si anexele, instrumente de plata, factureaza, planifica livrari etc.;
- Urmareste si analizeaza fluxul de activitate si trasabilitatea comerciala si logistica;
- Elaboreaza planuri de actiune cu privire la stategia comerciala si vine cu propuneri de imbunatatire a procedurilor de lucru interne ale departamentului;
- Urmareste rutele stabilite pt livrari imbunatatind procesul, modalitatile de cuplare marfa, identificand si implementand solutii logistice de eficientizare costuri;
- Mentine informat managementul asupra statusului activitatii departamentului, nevoilor acestuia precum si asupra performantelor prin rapoarte specifice.
- Studii superioare
- Vorbitor de limba engleza (cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj)
- Experienta relevanta in serviciul comercial/suport client, in derularea de contracte comerciale
- Cunostinte de gestiune a stocurilor;
- Cunoscator al pachetului Microsoft Office
- Cunostinte si experienta in domeniul managementului de oameni, fluxuri si procese;
- Persoana organizata,analitica;
- Atitudine pozitiva si orientata spre solutii;
- Atentie deosebita la detalii;
- Viteza de lucru in conditii de presiune;
- Foarte bune abilitati de comunicare si management;
Orion Electrics reprezinta una dintre cele mai mari companii de import si distributie de corpuri de iluminat, decoratiuni interioare, aparataj de joasa tensiune, materiale electrice, aparataje de comutatie mica .
Cu o experienta de peste 15 ani in domeniile abordate, compania se afla intr-un proces continuu de crestere a calitatii si diversificarea serviciilor oferite clientilor sai, impunand pe piata autohtona calitate, stil si eleganta.
Daca operatiunile noastre sunt performante si creative, acest lucru este posibil datorita oamenilor care le definesc si care sunt caracterizati prin aceste atribute.