Job expirat
SARCINI SI ATRIBUTII
* Urmareste contractele service incheiate, PIF, identificand structura de stivuitoare comercializate;
* Se documentează asupra necesarului de piese aferent fiecarui model de echipament si dispozitiv;
* Centralizeaza necesarul de piese schimb si anvelope pentru toate stivuitoarele aflate in intretinere;
* Centralizeaza necesarul de piese schimb si anvelope pentru stivuitoarele vandute dar care nu se afla in intretinere;
* Stabileste structura stocului de piese de schimb si anvelope urmarind stocul minim si maxim;
* Mentine legatura cu magazia de piese de schimb si anvelope stabilind structura comenzilor ce vor fi emise in functie de stoc si de miscarea acestuia;
* Proceseaza solicitarile interne de la punctele de lucru / Departamentul Service si stabileste structura comenzilor;
* Transmite comenzile externe Departamentului de Logistica iar cele interne furnizorilor locali;
* Intocmeste si urmareste corespondenta cu furnizori externi si interni pentru identificarea si rezolvarea problemelor tehnice legate de piese de schimb ( cereri de oferta, garantii, piese, anvelope, etc.);
* Raspunde cererilor de oferta de piese de schimb si anvelope de la clientii interni, urmarind finalizarea procesului de vanzare;
* Procesarea corecta si transmiterea la timp a comenzilor externe – interne;
* Incadrarea comenzilor in termenele de livrare estimate;
* Intretinerea corecta a nomenclatorulului de materiale SAP (piese, anvelope, uleiuri).
Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:
* Absolvent studii medii sau supeioare;
* Experienta minim 5 ani POST SIMILAR (PIESE DE SCHIMB STIVUITOARE, UTILAJE DE CONSTRUCTII, AUTO);
* Cunostinte de limba engleza nivel AVANSAT;
* Cunostinte operare PC: Ms Office, SAP;
* Avantaj permis auto, categoria B.
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana organizata, responsabila, implicat in avtivitate, cu initiativa.
BENEFICII:
- Salariul NET fix lunar este cuprins intre 1000 si 1500 EURO;
- Pentru perioada de proba salariul NET este de 1000 EURO
- Se ofera bonuri de masa, telefon;
- Program de lucru L-V, 08:00-16:30, diponibil pentru program prelungit;
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.
DESCRIEREA COMPANIEI:
CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE COMERT CU MASINI DE RIDICAT SI TRANPORTAT. Locatia companiei este in Bucuresti, sector 6.
Recrutare si selectie personal