Job expirat
Principalele responsabilitati:
- Interactiunea in mod direct cu clientii pentru a le furniza informatii, ca raspuns la solicitarile si intrebarile acestora;
- Asigurarea unui suport administrativ in cadrul departamentelor din firma;
- Preluarea solicitarilor, identificarea nevoilor clientilor si directionarea acestora in departamentele conexe;
- Asigurarea respectarii deadline-urilor acordate.
- Experienta pe activitati de receptie clienti;
- Constituie avantaj cunostintele de contabilitate primara;
- Capacitate de a interactiona cu clientii – persoane juridice, furnizori;
- Abilitati de lucru atat individual, cat si in echipa;
- Persoana determinata, cu initiativa;
- Orientat spre dezvoltare continua;
- Atitudine pozitiva si concilianta in relatia cu clientii si colegii.
- Pachet atractiv de beneficii (bonuri de masa, asigurare de viata, decontarea transportului, bonusuri de fidelizare, zi de nastere libera);
- Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala;
- Mediu de lucru placut.
Grupul EXPERT MIND, nominalizat cu locul I in Topul firmelor de contabilitate din Iasi, ofera servicii complete de contabilitate, resurse umane, consultanta financiar – contabila si servicii de infiintari firme pentru entitati cu diverse forme juridice: persoane fizice autorizate (PFA), societati cu raspundere limitata (SRL si SRL-D), intreprinderi individuale (II), asociatii si fundatii.
Cu peste 10 ani de experienta si 60 de experti in contabilitate, resurse umane, audit si servicii juridice, compania EXPERT MIND aduce plus valoare pe piata ieseana datorita consilierii si suportului informational de specialitate acordat partenerilor sai. Astfel, antreprenorii pot lua decizii fundamentate pentru optimizarea, cresterea si dezvoltarea afacerii lor.