Job expirat
- Coordonarea tuturor activitatilor personalului si al departamentului tehnic
- Urmareste ca toate activitatile sa se desfasoare in conformitate cu specificatiile contractuale si cu procedurile de la client.
- Emiterea desenelor tehnice, de productie
- Emiterea listei de inventar
- Emiterea ordinelor de cumparare pentru necesarul de materiale
- Supravegherea subcontractorilor pentru a se asigura ca lucrararea este completa si indeplineste cerintele.
- Supervizarea subcontractorilor in toate aspectele tehnice.
- Verifica documentatia (de inregistrare tehnica a contractului si asigura distribuirea documentatiei tehnice , necesara pentru sistemul de calitate)
- Coopereaza cu QC pentru a discuta problemele de calitate si pentru a gasi solutii
- Pastreaza si gestioneaza specificatiile tehnice
- Se ocupa de toate documentele primite (primire, liste de distributie)
- Defineste cantitatile si ofera asistenta tehnica in timpul pregatirii ofertelor si contractelor, daca este necesar
- Urmareste impreuna cu QC nonconformitatile si gasesc solutii, daca este necesar.
- Urmareste impreuna cu deparamentul QA/QC toate aspectele relevante pentru departamentul de calitate, inclusiv examinarea proiectului
- Verifica toate planurile detaliate si specificatiile pentru a fi in conformitate, atat cu proiectul, cat si cu cerintele contractuale.
- Coordoneaza si participa la toate sedintele tehnice interne si, sau solicitate de client
- Verifica aspectele tehnice si planifica resursele de UT si actualizeaza programul saptamanal (pontajul personalului), si raspunde conducerii privitor la rezultatele de productivitate (gestioneaza bugetul departamentului tehnic).
Diploma de inginer mecanic, de preferat
Experienta de lucru in domeniu de aproximativ 10-15 ani
Buna cunoastere a limbii engleze
Salariu negociabil
Furnizare de echipament pentru industria energetica si petrochimica si recrutare si plasare de forta de munca pentru proiecte internationale.