Job expirat
SARCINI SI ATRIBUTII
* Vizitarea periodica a clientilor;
* Promovarea produselor si identificarea unor solutii tehnice pentru colaborarea cu clientii noi si potentiali in zona alocata;
* Prezentarea de oferte tehnico-comerciale, obtinerea comenzilor, negocierea si semnarea contractelor, acorduri de plata, inclusiv participarea la intocmirea documentatiilor necesare pentru licitatii;
* Dezvoltarea si sustinerea de prezentari si informari generale, tehnice si comerciale pentru domeniile de activitate;
* Acordarea consilierii tehnice si comerciale clientilor;
* Elaborarea de solutii tehnice corecte si eficiente la problemele clientilor;
* Acordarea de asistenta la punerea in functiune a solutiilor recomandate;
* Intretinerea relatiilor cu clientii si a datelor corespunzatoare in baza de date vanzari;
* Participarea la scolarizarile interne si externe in cazul aparitiei unor noutati ( tehnice, tehnica vanzarii, limbi straine, etc.);
* Participa activ la descoperirea si fructificarea potentialului pietei in domeniile de activitate;
* Recunoasterea tendintelor de dezvoltare a pietei;
* Analiza continua si aplicarea de contramasuri cu privire la concurenta;
* Intocmirea de rapoarte periodice si elaborarea de statistici referitoare la activitatea de vanzari;
* Atingerea obiectivelor stabilite pentru anul in curs;
* Respectarea cerintelor sistemului de Quality Management.
Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:
* Absolvent studii SUPERIOARE TEHNICE DE PROFIL (preferabil Energetica, Automatizari etc.);
* Experienta minim 3 ani in domeniul tehnic si automatizari industriale;
* Experienta minim 2 ani vanzari industrie;
* Cunostinte despre produse si piata AUTOMATIZARILOR DE PROCES (apa, chimie, vopseluri, petrochimie, ind. alimentara, etc);
* Abilitati manageriale pentru conducerea zonei si a clientilor;
* Cunostinte de limba engleza nivel AVANSAT;
* Cunostinte operare PC: Ms Office;
*Disponibilitati de deplasare in tara potrivit cerintelor businessului;
* Permis auto, categoria B, cu experienta.
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana organizata, dinamica, cu initiativa in sfera sa de competenta, un bun negociator, cu abilitati de lucru in echipa, dispus sa investeasca in propria sa cariera prin acumularea continua de cunostinte.
BENEFICII:
- Salariul NET lunar este de 1000 EURO (partea fixa + comision);
- Se ofera telefon, auto la dispozitie pentru deplasari la clienti, laptop;
- Prime anuale in functie de rezultatele obtinute;
- Program de lucru la sediu L-V, 08:30-17:00, (iar in teren program specific vanzarilor);
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.
DESCRIEREA COMPANIEI:
CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE MULTINATIONALA CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE AUTOMATIZARI INDUSTRIALE. Locatia companiei este in Bucuresti.
Recrutare si selectie personal