Sales Manager

Eblis Consulting

20-02-2017 | EXPIRA LA 22-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Elaboreaza si urmareste realizarea planului de vanzari si profit
Contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare.
Analizeaza tendintele pietei si propune Directorului General obiective de vanzari si profit
Propune Directorului General politica de preturi si asigura aplicarea acesteia
Identifica factori care impiedica realizarea planului si propune cai de optimizare
Aproba politica de abordare a licitatiilor
Initiaza colaborari (strategice) cu firme puternice din domeniu implicate in proiecte
2. Elaboreaza si urmareste realizarea planului de marketing
Participa activ la stabilirea conditiilor generale ale colaborarii cu furnizorii
Urmareste implementarea planurilor si a regulilor de lucru specific
Asigura concordanta intre obiectivele de marketing cu cele de vanzari si profit
Urmareste realizarea obiectivelor de marketing si ia masurile corective necesare
3. Identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse/solutii noi
Identifica aparitia de produse/solutii noi in domeniu
Consulta managementul cu privire la posibilitatea integrarii solutiilor noi
Propune Directorului General integrarea de noi produse/servicii in oferta firmei
Contacteaza furnizorii potentiali si urmareste implementarea solutiilor
4. Asigura calitatea serviciilor prevanzare
Monitorizeaza si contribuie la calitatea serviciilor oferite de grupa de vanzari
Elaboreaza/implementeaza programe de masurare a satisfactiei clientilor, propune masuri de
imbunatatire
Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti
Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei


CERINTE

studii superioare
cunoastere avansata a limbii engleze
minim 2 ani experienta in domeniu
cunostinte aprofundate de vanzari si management strategic
spirit antreprenorial dezvoltat
energic, dinamic
bun negociator, foarte bune abilitati de networking si comunicare
spirit analitic si structurat
bun organizator


BENEFICII OFERITE

Salariu fix;
Bonusuri in functie de performanta;
Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Agentia de turism HH Travel & Events isi desfasoara activitatea conform unei agentii in program full service, deoarece include leisure travel, corporate travel si organizarea de evenimente
corporate (intalniri sau reuniuni de afaceri: sesiuni de training, teambuildinguri, seminarii, workshopuri, management meetings congrese, conferinte, conventii, calatorii de afaceri).
HH Travel & Events proiecteaza domeniul turismului si domeniul corporate in viitor, mai presus de granitele manageriale contemporane, plasand interesele clientilor nostrii ca element nodal al relatiilor noastre parteneriale astfel reusim sa realizam programe tailor made, in functie de specificul fiecarui domeniu.