Job expirat
Căutăm 2 Sales Manageri pentru headquarter-ul din București, fiecare responsabil pentru o piață internațională diferită:
Zona 1: Danemarca, Suedia, Norvegia
Zona 2: Germania, Austria, Elveția.
Scopul principal al postului este identificarea și atragerea de noi clienți. Concret, iată câteva exemple de responsabilități:
Activități de vânzare
- Realizează prospectarea pieței și derulează diverse activități de marketing
- Face followup pentru contactele și sales leads identificate
- Se ocupă cu identificarea și lărgirea portofoliului de clienți
- Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din teritoriul arondat (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri)
- Este responsabil cu prezentarea și negocierea serviciilor și contractelor cu clienții
- Realizează analize și situații privind piață de profil și competiția
Activități de account management
- Realizează prospectarea pieței și derulează diverse activități de marketing
- Menține relația cu departamentele tehnice și de HR în privința implementării corespunzătoare a proiectelor semnate cf. cu termenii negociați
- Are responsabilități de customer management și account management pentru clienții săi
Educație
- Studii superioare
Experiență/Competențe
- 3-5 ani experiență în vânzări, preferabil soluții IT/Software, preferabil pentru piețele internaționale
- Abilități de comunicare, relaționare și negociere de top
- Limba Engleză obligatoriu, Germana constituie un avantaj
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate pentru deplasari în afara țării
Personalitate
- Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
- Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
- Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
- Reziliența în procese de vânzare cu ciclu lung de vânzare
- Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate
- Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie
- Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
- Faci parte dintr-o echipă și o companie internațională cu resurse importante
- Mașină de serviciu
- Diurnă, accomodations de calitate/confort în deplasări
- Abonament servicii medicale
- Pachet salarial competitiv
- Scheme de incentivare, bonusuri și prime specifice activității de vânzări
- Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!
_____
DESPRE CLIENT
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de soluții software/IT de top, cu o istorie fabuloasă de peste 50 de ani și produse utilizate de miliarde de oameni (chiar da)! Compania activează în cele mai diverse domenii precum industria telecom, aviație, financiar, retail sau domeniul medical și realizează produse precum cele de:
- Traffic Management & Traffic Intelligence
- Cloud Data Management
- Operating System Solutions
- Network Virtualization
O companie în care toți sunt liberi să fie ei înșiși, în care se muncește dar se și râde, creativitatea este la ea acasă iar oamenii chiar simt că fac ceva important. Și cum să nu facă atunci când de exemplu numeroși operatori globali de telecom se bazează pe soluțiie tale, ori când compania oferă soluții inteligente de cloud management care sunt deja pregătite pentru lumea de mâine a lui IoT? O companie puternică și respectată, recunoscută de industrie și (super)premiată an de an la unele dintre cele mai prestigioase evenimente de profil.
Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin proiectele noastre de recrutare, cursurile si serviciile noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania. Avem 20 de ani de experiență și sute de proiecte de recrutare de succes! Recrutori Seniori! Domenii recrutare: Vânzări, Management, IT, HR, Financiar, Juridic, Logistică, Inginerie. Facem recrutare cu pasiune, avem rezultate, găsim candidați!