Sales Support Analyst- English&another language

Adecco Romania

05-02-2015 | EXPIRA LA 07-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Analistul servicii client lucrează într-un mediu European, multicultural şi aflat în permanentă dezvoltare, susţinand organizaţia Personal and Printing Systems, Enterprise Group si Departamentul de Vanzări, în cadrul activităţii de tratare a comenzilor. Este parte integrantă dintr-o echipă centrală de administrare a comenzilor şi are o gamă variată de responsabilităţi:

1. Responsabilitatea asupra tuturor comenzilor in curs de procesare
• Să administreze portofoliul clientului pentru a se asigura că acţiunile corespunzătoare sunt luate cu scopul de a livra comenzile in conformitate cu nivelul agreat de performanţă şi cu nevoile departamentului de vânzări
• Să verifice instrumentele folosite zilnic şi să acţioneze în consecinţă
• Să asigure analiza totalităţii comenzilor in curs şi raportul către client şi echipa de cont la cerere
• Să soluţioneze plângerile, excepţiile şi cererile speciale în ramura Order-To-Cash
• Să coordoneze modificările cerute de client

2. Gestionarea tranzactiilor financiare si a veniturilor
• Să se asigure că toate comenzile sunt facturate şi închise în sisteme
• Să minimizeze problemele de inventar prin analiza constantă şi justificarea fiecărui caz
• Să tină volumul de dispute financiare la minim şi să lucreze activ pentru a le închide cât mai curând posibil atunci când apar
• Să ajute maximizarea încasărilor pe conturi la sfarşit de trimestru financiar prin colaborarea cu toate părţile implicate

3. Communicare si coordonare E2E
• CSR/CAA este primul şi unicul punct de contact pentru toate intrebările, cererile şi reclamaţiile clientului privind comenzile în curs de procesare şi litigii.
• Să asigure consultanţă şi ghidare clientului pe tot parcursul ciclului de procesare al comenzilor (prin telefon/mail) şi se asigure că acesta este la curent cu politica de acceptare a acestora
• Să acţioneze ca interfaţă internă între echipa locală, fabrică, logistică, departamentul de recuperare creanţe, departamentul de contracte, si echipe
• Să asigure consultanţă şi ghidare echipelor de cont privind procesele şi politicile Order-to-Cash
• Să confirme clientului procesarea comenzile manuale (dacă este cazul)
• Să ofere in mod proactiv clienţilor şi reprezentanţilor de vanzări situaţia comenzilor în curs mai ales a celor aflate sub riscul de a nu fi livrate în conformitate cu nivelul agreat de performanţă
• Să se asigure că toate cererile clientului sunt confirmate în cel mult 4 ore, inclusiv cele în care nu există o schimbare de statut
• Să se asigure că managerul de operaţiuni al contului (daca este cazul) este mereu informat cu privire la orice problemă operaţională a acestuia
• Să gestioneze interacţiunea de zi cu zi cu echipa, să găseasca soluţii la cererile şi problemele indicate şi să ofere indrumare şi formare în funcţie de nevoie


CERINTE

(Cunostinţe, abilităţi, experienţă)
• Diplomă de studii universitare
• Experienţă în interacţiunea cu clientii
• Experienţă în colaborarea cu ţări/sub-regiuni multiple la un nivel ridicat de complexitate
• Fluenţă în limba engleză
• Fluenţă în limba ţării pentru care lucrează – norvegiana/suedeza/ finlandeza/daneza/olandeza/poloneza/turca;
• Cunostinţe de MS Office medii/avansate

COMPETENŢE:
(Comportament, atitudine, capacităţi)
• Orientare spre client – menţine atenţia asupra clientului
• Spirit de echipă
• Flexibilitate si adaptabilitate
• Bune abilităţi analitice
• Abilitatea de a face faţă unor activităţi multiple sub presiune
• Respectarea termenelor agreate pentru fiecare acţiune
• Livrarea de rezultate de calitate
• Capacitatea de a lucra independent cu ajutor extern limitat
• Orientare spre îmbunătăţire continuă
• Abilitatea de a gestiona cu acurateţe un volum mare de muncă în funcţie de priorităţi


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro


ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro


BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro


CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro


IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro


ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro


PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro


PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro


SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro


TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro