Job expirat
- planifica si coordoneaza activitatea de relatii publice, comunicare si marketing pentru firma;
- intocmeste bugetul de PR&comunicare conform strategiei si planificarii;
- elaboreaza strategii de abordare atat pentru clientii potentiali, cat si pentru clientii existenti;
- monitorizeaza presa si bazele de date si noteaza informatiile de interes; intocmeste revista presei;
- selecteaza mass-media de interes pentru promovarea imaginii si produselor si serviciilor companiei;
- concepe documentele si mesajele de publicitate, inclusiv comunicatele de presa;
- verifica machetele conform contractelor, da bun de tipar;
- analizeaza rezultatele campaniilor de relatii publice si marketing;
- stabileste programe de informare a autoritatilor si a publicului vizat;
- verifica si raspunde de claritatea, acuratetea si corectitudinea mesajelor publicitare, a comunicatelor de presa;
- raspunde de reinnoirea informatiilor de pe site organizeaza si dezvolta sectiunea social media in companie;
- innoieste informatiile despre datele si serviciile firmei pe site/urile care le promoveaza, conform contractelor de publicitate; redacteaza mesajele scrise si audiovizuale;
- colaboreaza cu organisme guvernamentale si neguvernamentale pentru imbunatatirea imaginii companiei;
- lanseaza campanii de promovare a produselor si serviciilor pe segmente de piata;
- raspunde de organizarea si controlul documentelor conform corporate ID-ului (sigla, slogan oferte, documente interne, proceduri, etc.);
- raspunde atat de organizarea evenimentelor specifice, cat si de organizarea conferintelor, meselor rotunde, dezbateri etc;
- raspunde de organizarea comunicarii interne pentru toate informatiile de interes pentru angajatii firmei;
- coordoneaza proiecte menite sa imbunatateasca imaginea firmei, strange informatii pentru combaterea concurentei neloiale.
- urmareste utilizarea rationala a resurselor si minimizarea cheltuielilor.
Studii superioare finalizate (de preferat in marketing, comunicare, relatii publice)
Experienta anterioara de minim 2 ani in pozitie similara
Cunostinte excelente de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), cunostinte de editare
Limba engleza (nivel avansat)
Persoana organizata, abilitati de comunicare si relationare, de sinteza si analiza, sociabilitate, creativitate;
Persoana motivata,responsabila, sa poata lucra independent, capacitati organizatorile.
Capacitate foarte buna de exprimare scrisa;
Pasiunea pentru bicicleta este constituie un atu.
Se discuta la interviu.
Activam in industria bicicletei sub numele de Bike XCS. Suntem importatori si distribuitori de biciclete, piese, accesorii si echipament.
Avem 2 magazine in Bucuresti precum si un magazin olline.