Secretara

Petrolvalves

25-09-2017 | EXPIRA LA 25-10-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

-activitati specifice administrative, de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ
- verificarea si completarea in regiustru interne de prezenta (cereri de concediu, condici, pontaje, etc);
-intocmirea adeverintelor si documente de personal (contracte, acte aditionale, decizii);
- indosarieri, arhivari documente si pastrarea acestora in buna ordine;
-programarea controalelor medicale de medicina muncii si mentinerea bunei relatii cu cabinetul subcontractat;
-actualizarea a diverselor analize si situatii privind angajatii companiei.


CERINTE

Minim un an experienta pe un post similar sau in activitatea de Administrativ/Resurse Umane.
Cunostinte aplicatii MS Office, Word si Excel;
Persoana ordonata si bine organizata


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizare de echipament pentru industria energetica si petrochimica si recrutare si plasare de forta de munca pentru proiecte internationale.