Job expirat
- Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou,
- Evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii)
- Realizarea de raportari periodice a acestor cheltuiel;
- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
-Activitati de front-office: inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei, organizarea
agendei General Managerului, asigurarea corespondentei si preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor, contacte telefonice, redactarea si tiparirea tuturor documentelor interne
- Programare activitatii intregului birou
- Studii medii/superioare
- Experienta in posturi administrative
- Cunostinte (MS Office)
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat
- Cunostinte nivel mediu limba germana, constituie avantaj dar nu este obligatoriu.
- Excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare;
Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail iuliana.apopei@abchumancapital.ro.
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/