Job expirat
Preluarea apelurilor şi asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei;
Preluarea, tehnoredactarea, transmiterea şi traducerea e-mail-urilor;
Recepţionarea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei, faxurilor şi coletelor poştale;
Înregistrarea documentelor în registrul de intrări/ieşiri al organizaţiei;
Primirea persoanelor care doresc să ia legătura cu conducerea firmei sau cu alţi angajaţi;
Administrarea corectă şi la timp a protocolului pentru şedinţe şi întâlniri;
Achiziţionarea produselor pentru protocol şi a obiectelor de papetărie;
Efectuarea de rezervări la hoteluri, restaurante, bilete de tren sau avion, maşini, organizarea de transferuri de la/către aeroport;
Efectuarea diverselor traduceri, atunci când se solicită;
Menţinerea şi actualizarea arhivei departamentului, asigurând accesul facil la documentaţie;
Administrarea/managementul contractelor economice;
Programarea întâlnirilor, conform solicitărilor.
Studii superioare finalizate şi experienţă în lucrul cu publicul;
Persoana cu spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare;
Excelente abilități de comunicare şi o bună capacitate de analiză;
Persoana amabila cu prezenta de spirit;
Cunostinte solide MS – Office;
Cunoștinţe medii de limba germane.
We are a friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavour to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.