Job expirat
Descriere job:
Activitati tipice de secretariat;
Preluare apeluri, primire/transmitere corespondenta, verificare e-mailuri;
Intampinare si relationare cu clientii, oferire de informatii si suport persoanelor care intra in societate;
Activitati de protocol si administrative;
Inregistrarea in registrul de intrari/iesiri a documentelor care intra/ies din firma;
Stabilirea de intalniri si rezervari;
Activitati suport (copiere, arhivare, tinere evidente);
Program de lucru in ture, 8.30-17.00, 12.00-20.30, include pauza de masa.
Candidatul ideal:
Aspect fizic placut/ persoana agreabila si sociabila, amabila si politicoasa, tinuta business;
Capacitati bune de comunicare;
Nivel bun de limba engleza;
Atitudine proactiva si responsabila;
Corectitudine si seriozitate, punctualitate;
Asteptam CV-uri la adresele de e-mail: office@mitelpartners.ro, monica.dragomir@mitelpartners.ro.
Mitel & Asociatii este o societate de avocatura cu o reputatie solida, care dispune de o experienta deosebita in acordarea de consultanta juridica si reprezentare, la cel mai ridicat nivel de profesionalism.