07-12-2017 | EXPIRA LA 06-01-2018
Job expirat
- Va intampina clientii/ vizitatorii;
- Va prelua apelurile telefonice si le va directiona catre departamente;
- Va asigura primirea, inregistrarea, repartizarea corespondentei, precum si expedierea acesteia catre destinatari;
- Va intocmi necesarul lunar de protocol, birotica si papetarie, etc;
- Va inregistra documentele (intrari/ iesiri);
- Va indeplini cateva sarcini de HR: sunat aplicantii, trimis email cu programarea, asitarea la semnarea documentelor de angajare;
- Va intregi echipa administrativa;
- Va indeplini orice alte sarcini administrative ce au legatura cu obiectivul postului.
- Persoana agreabila si sociabila;
- Abilitati excelente de comunicare;
- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel, Outlook);
- Personalitate haiosa, dinamica si cu initiativa :)
- Organizat, responsabil, atent la detalii, acuratete in munca.
- Un program foarte accesibil: 09:00-17:30, de Luni pana Vineri (in weekend sau sarbatori legale NU se lucreaza);
- O atmosfera vesela si prietenoasa;
- Posibilitati reale de avansare in timp functie de performante;
- Salariu mereu platit la timp.
Telbridge este o firmă specializată in outsourcing pentru procesele de vanzare in sectoarele business-to-customer și business-to-business. Angajamentul nostru și procesele operaționale de succes ne clasează in topul angajatorilor din Polonia, unde avem in momentul de faţă 7 sedii in 6 orașe diferite. Suntem hotăriţi ca filiala deschisă in Romania să se ridice la aceleași standarde și să ofere colaboratorilor un loc de muncă de dorit!