Secretariat/Administrativ

DDB Design

18-07-2017 | EXPIRA LA 20-07-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- experienta de minim 2 ani intr-un post similar
- are studii superioare finalizate
– cunostinte solide Excel
- abilitati de coordonare/administrare
- are o puternica orientare catre client si catre rezultate
- are abilitati foartebune de comunicare
- capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a stabili prioritatile
– excelente aptitudini de organizare a timpului, atentie la detalii
- diplomatie, perseverenta, discretie, atitudinep rofesionala
- persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala.
- este o persoana loiala companiei
- cunostinte de contabilitate primara constituie un avantaj
CEREM TUTUROR ANGAJATILOR IMPLICARE 100 % PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- preluarea apelurilor telefonice, asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul companiei, ţinerea evidenţei apelurilor telefonice şi solicitărilo rdirecte
- primirea, ţinerea evidenţei şi repartizarea corespondenţei în cadrul firmei
– organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactarea unor materiale de corespondenţă, păstrarea ş ioperarea în diverse registre de evidenţă
– primirea persoanelor din afara firmei, îndrumarea acestora spre persoanele competente şi asigurarea protocolului
- păstrarea evidenţei numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu, actualizarea permanenta a bazei de date
- înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea şi repartizarea acestora la compartimentele firmei
- tehnoredactarea documentelor, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora;
- identificarea, selectarea, clasificarea şi păstrarea unor surse şi materiale de informare
- prezinta directorului corespondenta venita pe fax, posta, curierat etc.
- tine evident documentelor intrate si iesite, inscriindu-le in registrul special
- asigura aprovizionarea cu material consumabile de birotica, protocol,etc
- redactarea documentelor specific activitatii (se asigura training)


CERINTE

- experienta de minim 2 ani intr-un post similar
- are studii superioare finalizate
– cunostinte solide Excel
- abilitati de coordonare/administrare
- are o puternica orientare catre client si catre rezultate
- are abilitati foartebune de comunicare
- capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a stabili prioritatile
– excelente aptitudini de organizare a timpului, atentie la detalii
- diplomatie, perseverenta, discretie, atitudinep rofesionala
- persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala.
- este o persoana loiala companiei
- cunostinte de contabilitate primara constituie un avantaj
CEREM TUTUROR ANGAJATILOR IMPLICARE 100 % PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- preluarea apelurilor telefonice, asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul companiei, ţinerea evidenţei apelurilor telefonice şi solicitărilo rdirecte
- primirea, ţinerea evidenţei şi repartizarea corespondenţei în cadrul firmei
– organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactarea unor materiale de corespondenţă, păstrarea ş ioperarea în diverse registre de evidenţă
– primirea persoanelor din afara firmei, îndrumarea acestora spre persoanele competente şi asigurarea protocolului
- păstrarea evidenţei numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu, actualizarea permanenta a bazei de date
- înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de


DESCRIEREA FIRMEI

Productie publicitara