Job expirat
- Contribuie la atragerea noilor clienti si la mentinerea celor deja existenti, informand clientii cu privire la produsele si serviciile bancii;
- Este responsabil de intreaga performanta a unitatii – performanta financiara, serviciile complete pentru clienti (calitatea serviciului, competenta angajatilor, atitudinea fata de clienti etc.) si sistemele interne de control;
- Este responsabil din punct de vedere legal pentru aplicarea prevederilor specifice fiecarei activitati in parte ce ii este alocata prin deciziile conducatorilor ierarhici superiori;
- Asigura organizarea si executarea corecta a operatiunilor zilnice din unitate;
- Asigura asistenta operationala si metodologica in activitatile zilnice ale tuturor angajatilor din unitate;
- Atribuie activitati specifice pentru angajatii din unitate;
- Exercita controlul si organizeaza verificari ale tuturor activitatilor unitatii;
- Este responsabil pentru crearea si mentinerea unui mediu operational bun si se asigura de buna cooperare si relationare intre angajatii unitatii precum si de relatia cu celelalte unitati
- Minim 1 an de activitate bancara sau de coordonare si administrare a unor activitati care prin natura lor apartin domeniului financiar-bancar;
- Orientare catre clienti, abilitati in vanzari, abilitati de comunicare si negociere;
- Orientare spre rezultate;
- Abilitati de conducere;
- Posibilitatea de a lua decizii si a lucra in conditii de stress;
- Persoana organizata;
- Flexibilitate/Adaptabilitate;
- Initiativa;
- Abilitati de comunicare;
- Punctualitate.
Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România. Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata. Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.