Job expirat
-Asigurarea suportului necesar dezvoltarii de noi produse si servicii precum si a modernizarii celor existente in aria creditelor de retail (consum ipotecar, intreprinderi mici si persoane fizice autorizate) precum si a parametrizarii in sistem a acestora;
-Asigurarea de asistenta si suport specializat pentru unitatile din retea si unitatile de business din HO in privinta solicitarilor de natura operationala si functionala;
-Asigurarea suportului necesar dezvoltarii si modernizarii fluxurilor operationale pentru creditele de retail;
-Planificarea si organizarea activitatii modulului Credite Retail in conformitate cu strategia pe termen scurt si mediu a bancii precum si a Planului de actiune anual al Bancpost;
-Monitorizarea si evaluarea activitatii analistilor de business prin prisma indeplinirii sarcinilor si a livrarii unor lucrari de calitate la termenele stabilite;
-Colaborarea cu celelalte module din cadrul directiei si directiile de business din HO;
-Realizarea de proceduri impreuna cu directia specializata -Directia Proceduri;
-Modificarea si imbunatatirea proceselor si procedurilor deja existente in cazul: solicitarilor venite din partea retelei sau a business-ului HO precum si al modificarilor aparute in cadrul regulator intern (BNR, MF, ARB, etc) sau la nivel de grup EFG;
-Organizarea si coordonarea impreuna cu compartimentul de specialitate din cadrul Directei organizare si resurse umane activitatea de training pentru noile produse.
-Experienta in domeniul retail banking minim 3 ani;
-Limba engleza- nivel avansat;
-Cunostinte bune de operare PC: Microsoft Office (Word , Excel, Power Point), MS Project Office;
-Gandire analitica si comprehensiva, orientare spre rezultate;
-Excelente abilitati de comunicare;
-Flexibilitate, dinamism, atentie distributiva, atentie la detalii.
Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România.
Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata.
Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.