Job expirat
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
RESPONSABILITATI:
- raspunde de intretinerile tehnice, reparatiile si mentinerea permanenta in stare de functionare a tuturor autovehiculelor din parcul regiunii;
- are o raspundere totala asupra echipamentelor si materialelor, pe care le gestioneaza;
- asigura mentinerea la zi a evidentei consumului de carburanti-lubrifianti, kilometrii parcursi;
- efectueaza normari efective ale consumului de carburant pentru autovehiculele care au un consum nejustificat si ia masuri pentru remediere;
- verifica si urmareste rezolvarea dosarelor de dauna pentru autovehiculele implicate in accidentele de circulatie;
- instruieste soferii privind obligatiile lor ca participanti la traficul rutier;
- testeaza prin sondaj soferii cu fiola alcooltest;
- respecta prevederile sistemului de management al calitatii si procedurile aplicabile;
BENEFICII:
- pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experienta;
- telefon de serviciu;
- conditii de munca legale, salariu lunar garantat, dotare corespunzatoare;
- oportunitatea de a lucra intr-o companie internationala si cu o reputatie deosebita, intr-un mediu de lucru profesionist, in care magnitudinea clientilor deserviti si diversitatea solicitarilor acestora sunt motive de dezvoltare profesionala continua;
DESCRIEREA COMPANIEI:
S.C. G4S Cash Solutions este membra a G4S plc., corporatie internationala care furnizeaza solutii de securitate cu operatiuni in peste 110 tari din intreaga lume si are mai mult de 585.000 de angajati.
In Romania, G4S Cash Solutions este prezenta din 2002, fiind specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate).
Totalizeaza astazi aproape 3000 de salariati si are o infrastructura teritoriala dezvoltata formata din 8 Centre de Procesare si alte 100 de puncte de operatiuni la nivel judetean.
Clientii nostri sunt companii de top pe piata romaneasca, precum: Raiffeisen Bank, , ABN-AMRO, Alpha Bank, City Bank, Banc Post, Banca Romaneasca s.a.
CANDIDATUL IDEAL:
CANDIDATUL IDEAL:
- studii medii (cel putin) profil tehnic;
- experienta profesionala de minim doi ani de zile pe o pozitie similara;
- cunostinte temeinice in domeniul tehnic auto;
- experienta in pregatirea profesionala a personalului;
- cunostinte operare PC: MS Office (Word, Excel), elemente internet;
- disponibilitate de deplasare pe teren;
- meticulozitate, atentie, indemanare, responsabilitate, simt organizatoric, spirit pedagogic, bune abilitati de comunicare si relationare, abilitate de a lucra eficient in echipa.
Companie prestatoare de servicii pentru sistemul bancar